PYYDÄ TARJOUS
Outdoor Finland / OF News

Ajankohtaiset | Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2016 | 2015 | 2014

OF News

20.03.2015

Ulkomainonnalla rajut kasvuluvut helmikuussa 2015

Koko mediamainonnan määrä väheni helmikuussa 0,1 % viime vuoteen verrattuna. Kumulatiivinen muutos oli -2,1 % selviää TNS:n Ad Intelligence -seurannasta.

Helmikuussa kaikissa medioissa, lukuun ottamatta printtiä, oli positiivista kehitystä. Positiivisimmat kasvuluvut olivat ulkomainonnassa. Ulkona nähtiin 22,2 % kasvua vuoden 2014 helmikuuhun verrattuna. Ulkomainonnan kumulatiivinen muutos on 29 % vuoden takaiseen verrattuna.

Aikakauslehdillä oli helmikuussa suurin pudotus vuoden 2014 helmikuuhun verrattuna. Verkkomainonta on jälleen kasvussa ja hyvää kehitystä näkyy myös elokuvamainonnassa sekä radio- ja TV-mainonnassa.

Lukuja kasvattivat erityisesti vähittäiskaupan kasvaneet panostukset, sillä vähittäiskaupan mainonta kasvoi 9,9 %. Merkkimainontaa taas on edelleen laskussa 3,3 %.

Lisätietoja:
TNS Ad Intelligence

JAA

« Takaisin