Ulkomainosalan edustaja, edunvalvoja ja kehittäjä Suomessa.

A6304290

Suomen Ulkomainosliitto tekee aktiivisesti yhteistyötä oman jäsenkuntansa sekä mainostoimistojen, mediatoimistojen ja mainostajien kesken. Lisäksi liitto hoitaa yhteyksiä viranomaisiin, jotka vastaavat meillä ulkomainonnan valvonnasta ja säätelystä.

Perustavoitteiden lisäksi Ulkomainosliiton tehtävänä on kehittää alan tutkimustoimintaa, linjata alan yleisiä suosituksia, parantaa ulkomainonnan laatua ja vaikuttavuutta sekä nostaa ulkomainonnan suunnittelun tasoa.

Suomen Ulkomainosliitto on perustettu vuonna 1971 ja sen jäsenistöön kuuluu merkittävä osa suomalaisista ulkomainosalan yrityksistä.

Yhdistykseemme kuuluu
kuva4

Ulkomainonta on kanava, joka on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa.

Mitä Ulkomainosliitto tekee

Edustus

Toimialan edustaminen erilaisissa instansseissa ja tilaisuuksissa.

Edunvalvonta

Ulkomainonnan lupa-asioiden seuranta ja yleinen edunvalvonta.

Kehitys & Tutkimus

Alan kehityksen monipuoliset tukitoimet, tutkimuksen ja tiedonkeruun organisointi, vastuullisuuden kehittäminen.

Yhteistyö

Laaja-alainen yhteistyö eri tahojen kuten muiden järjestöjen, mainostajien ja viranomaisten kanssa.

Tuki

Tukea jäsenistölle esimerkiksi lupa-asioissa, mutta myös ulkopuolisten tahojen linkki ulkomainontaan.

Suunnittelu

Toimivan ulkomainonnan tukeminen, koulutusten järjestäminen.

Outdoor Impact -tutkimus

Outdoor Impact on ensimmäinen Suomessa toteutettu kattava, yhteismitallinen ulkomedian tutkimusprojekti. Outdoor Impact mittaa ulkomedian tavoittavuutta tarkoilla ja monipuolisilla mittareilla.

Lue lisää Outdoor Impactista järjestelmän omilta sivuilta >

Onko kysyttävää ulkomainonnasta tai haluatko liittyä jäseneksemme?

Suomen Ulkomainosliitto tekee aktiivisesti yhteistyötä viranomaisten, oman jäsenkuntansa, mainos- ja mediatoimistojen sekä mainostajien kesken.