OF NEWS 2/2017 - Digitaalisuus ohjaa ulkomainonnan vauhdikasta kasvua

Lue numero:

OF NEWS 2/2017 - Digitaalisuus ohjaa ulkomainonnan vauhdikasta kasvua

Muista ilmoittaa työt heti vuoden vaihteen jälkeen
Grand One palkitsee parhaan digitaalisen ulkomainoksen huhtikuussa

Grand One etsii jälleen Suomen parhaita digitaalisen median töitä. Mukana on myös paras digitaalinen ulkomainos -sarja.

Kilpailu käynnistyy joulukuun 14. päivänä ja palkintogaala järjestetään huhtikuun 5. päivänä. 

Grand One on tarkoitettu suomalaisille digitaalisen median töille, jotka on julkaistu tai selkeästi uudistettu. Kilpailu on tarkoitettu digitöille, jotka levitetään verkon ylitse ja joita käytetään desktopilla, tabletilla tai älypuhelimella. 

Paras digitaalinen ulkomainos –kategoriaan voi ilmoittaa digitaalisia elementtejä sisältäviä yksittäisiä ulkomainoksia. Arvioinnissa painotetaan digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntämistä: vuorovaikutteisten elementtien käyttöä sekä dynaamista ja muuttavaa sisältöä.

Ilmoittautumisaika päättyy tammikuun puolessa välissä, ja tarkemmat ohjeet löytyvät Grand Onen nettisivuilta. 

Grand One –voittajaksi himmeen hieno ulkomainos

Elisa Kulman ja räppäri Mikael Gabrielin voimien yhdistäminen loi vuosi sitten Aleksanterikadun joulutunnelmaan ennennäkemättömän kokemuksen – koko joulukuun kestäneen interaktiivisen hologrammikeikan.

Ihan himmee hologrammikeikka keräsi joulukuun aikana yli 200 000 ihmisen yleisön sekä yli miljoona kontaktia sosiaalisessa mediassa.

Bob The Robotin toteutus palkittiin keväällä 2017 Grand Onen  parhaana digitaalisena ulkomainoksena.

Yhteistyössä Ulkomainosliiton kanssa jaettu palkinnon toteutus toi palkintoraadin mukaan kirjaimellisesti syvyyttä ulkomainonnan kaksiulotteiseen pintaan. Se oli mainontaa, jota odotettiin, jonka parissa viihdyttiin, jonka luokse palattiin ja ennen kaikkea johdatti suoraan myyntipisteen luo.

Lue lisää:

www.grandone.fi