OF NEWS 1/2017 - Timo Everi: "Ulkomainonta - Paluu tulevaisuuteen"

Lue numero:

OF NEWS 1/2017 - Timo Everi: "Ulkomainonta - Paluu tulevaisuuteen"

Ajatus ulos! – Timo Everi
Ulkomainonta – paluu tulevaisuuteen

Aurinkoinen perjantai-iltapäivä. Istun itseohjautuvan autoni takapenkillä, nautin virkistävää juotavaa ja katselen maisemia matkalla Helsingistä landelle.

Koska en kiinnitä entisenkään vertaa huomiota tiehen tai muilla tielläliikkujiin, katselen mielenkiinnolla kaupunkikuvaa ja myöhemmin maantienvartta koristavia ulkomainoksia.

Lue aiheesta lisää

Digitaalisuuden osuus ulkomainonnassa jo kolmannes
Ulkomainonnalla edessä valoisa vuosi 2017

Vuoden 2017 odotukset media-alalle ovat positiivisemmat kuin vuosiin. Ulkomainonnan osuuden uskotaan kasvavan edelleen digitaalisen ulkomainonnan vetämänä.

Ulkomainonta on pärjännyt kansainvälisissä vertailuissa hyvin digitaalisen viestinnän kasvun rinnalla ja tämän trendin uskotaan tukevan kasvua myös Suomessa.

"Digitaalisen ulkomainonnan osuus kaikesta ulkomainonnasta oli vuonna 2016 jo noin 30 %", kertoo Outdoor Finlandin puheenjohtaja Klaus Kuhanen.

Lue aiheesta lisää

Klassinen on ja pysyy
Oodi julistemainonnalle

Digitaalisuus on tullut vahvasti elämäämme ja on arkea liiketoiminnan eri aloilla. Mainontaa ja erityisesti ulkomainontaa se on muokannut valtavasti viime vuosina.

Digitaalisuus antaa lisää ketteryyttä tavoittaa asiakasryhmiä. Se tuo uudenlaisen datan kautta entistä analyyttisempää ajattelua markkinoinnin suunnitelluun.

On hyvä muistaa, että ulkomainonnan vahvuus on sen laaja tavoittavuus. Se on ja pysyy myös massamediana.

Lue aiheesta lisää

Ohjelmallinen ostaminen
Digitaalisuus valtaa myös ostamisen

Digitaalisuus on muuttanut mainontaa reippaasti. Seuraavaksi sen vaikutus siirtyy entistä vahvemmin ostamisen puolelle.

Mistä ohjelmallisessa ostamisessa on oikein kysymys ja miten se vaikuttaa ulkomainontaan?

Lue aiheesta lisää