Ulkomainonnan osuus jo 6 % mediamarkkinoista
Digitaalisuus ohjaa ulkomainonnan vauhdikasta kasvua

Positiivisessa kasvuvauhdissa oleva suomalainen ulkomainonta haluaa toivottaa myös kaikille yhteistyökumppaneilleen:
Rauhallista joulua ja menestystä vuodelle 2018!
"Ulkomainonnan kasvaessa kymmenen prosentin vauhdillla näyttää siltä, että ulkomainonta ylittää tänä vuonna maagisenakin pidetyn 6 % markkinaosuusetapin”, toteaa Ulkomainosliiton puheenjohtaja Klaus Kuhanen.
"Ja koska investoinnit digitaaliseen ulkomainontaan ovat vasta alkaneet, ulkomainonnan markkinaosuuden on lupa odottaa kasvavan merkittävästi lähivuosina.”
Lue aiheesta lisääUlkomainoksen näkeminen ohjaa kännykän käyttöön
Ulkomainos yhdessä älypuhelimen kanssa lisää kampanjan tehoa
Ulkomainonnan näkeminen johtaa yhä useammin älypuhelimen käyttöön. Laajan brittitutkimusten mukaan ulkomainonnan ja kännykän käytön välillä on selvä vuorovaikutussuhde.
Ulkomainonnan mukaan ottaminen osaksi markkinointisuunnitelmaa nostaa merkittävästi kampanjan tehoa ja johtaa todennäköisemmin ostopäätökseen.
Lue aiheesta lisääMuista ilmoittaa työt heti vuoden vaihteen jälkeen
Grand One palkitsee parhaan digitaalisen ulkomainoksen huhtikuussa
Grand One etsii jälleen Suomen parhaita digitaalisen median töitä. Mukana on myös paras digitaalinen ulkomainos -sarja.
Kilpailu käynnistyy joulukuun 14. päivänä ja palkintogaala järjestetään huhtikuun 5. päivänä.
Lue aiheesta lisääUlkomainonta mukaan TNS Atlakseen

Kantar TNS Atlas -tutkimus yhdistää kuluttajat, brändit ja mediat. Se on merkittävä työkalu, kun halutaan tietoa markkinointiin ja mediasuunnitteluun.
Tutkimustiedon merkityksen kasvaessa on ulkomainonnan kannalta tärkeää, että se on mukana Kantar TNS:n Atlas -tutkimuskokonaisuudessa.
Atlas antaa tietoa brändimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnitteluun sekä strategiseen mediasuunnitteluun.
Lue aiheesta lisää