PYYDÄ TARJOUS

Outdoor Finland

Outdoor Finland - Suomen Ulkomainosliitto toimii koko ulkomainosalan edustajana, edunvalvojana ja kehittäjänä Suomessa.

Outdoor Finland tekee aktiivisesti yhteistyötä oman jäsenkuntansa sekä mainostoimistojen, mediatoimistojen ja mainostajien kesken. Lisäksi järjestö hoitaa yhteyksiä viranomaisiin, jotka vastaavat meillä ulkomainonnan valvonnasta ja säätelystä.

TUO AJATUS ULOS

Jos sinulla on ajatus, idea, innovaatio tai esimerkiksi tarjous, tuo se ulos, ja tee se kiinnostavasti ja laadukkaasti.

Lue aiheesta lisää

 

Esittelyssä Outdoor Finlandin uudet jäsenyritykset: ESA Digital hakee kasvua digitaalisuudesta – Atlas-Media luottaa perinteisen ulkomainoksen voimaan

Suomen Ulkomainosliitto toimii koko ulkomainosalan edustajana, edunvalvojana ja kehittäjänä. Liittoon kuuluu kymmenen alan johtavaa yritystä. Vuonna 2018 mukaan uusina jäsenyrityksinä liittyivät Atlas-Media ja Keskisuomalaisen konserniin kuuluva ESA Digital.

”Ulkomainosliiton jäsenyritysten liikevaihto kattaa arvioiden mukaan reilut 90 % alan liikevaihdosta. Jäsenkunta koostuu alueellisista toimijoista, kotimaisista valtakunnallisista ulkomainosyrityksistä sekä maailman suurimpien ulkomainosyritysten suomalaisista tytäryhtiöistä”, kertoo Ulkomainosliiton puheenjohtaja Klaus Kuhanen.

Jäsenyrityksilleen Ulkomainosliitto tarjoaa yhteisen alustan alan etujen ajamiseen. Oman jäsenkunnan lisäksi se tekee aktiivisesti yhteistyötä mainostoimistojen, mediatoimistojen ja mainostajien kesken. Lisäksi järjestö hoitaa yhteyksiä viranomaisiin, jotka vastaavat ulkomainonnan valvonnasta ja säätelystä.

Lue lisää

Ulkomainonnan vahva kasvu jatkuu –Myös finanssialan kiristyvässä kilpailussa luotetaan ulkomainontaan

Ulkomainonnalle alkuvuosi on ollut pitkään jatkuneen kasvun aikaa. Toimialoista erityisesti finanssiala on raportoinut merkittäviä kasvulukuja mediapanostuksiin. Kilpailu pankkisektorilla kovenee säätelyn vapautumisen takia ja ulkomainonta nähdään tärkeänä mediana, kun investointeja mediamarkkinoille tehdään.

Ulkomainonta kirjasi kesäkuussa mediamainonnan määrän muutoksessa peräti 21,1 prosentin kasvun vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Vuoden ensimmäisen puolikkaan aikana ulkomainonnan kumulatiivinen kasvu on ollut eri medioiden keskuudessa kaikkein suurinta (10,4 %).

Lue lisää