PYYDÄ TARJOUS

Outdoor Finland

Outdoor Finland - Suomen Ulkomainosliitto toimii koko ulkomainosalan edustajana, edunvalvojana ja kehittäjänä Suomessa.

Outdoor Finland tekee aktiivisesti yhteistyötä oman jäsenkuntansa sekä mainostoimistojen, mediatoimistojen ja mainostajien kesken. Lisäksi järjestö hoitaa yhteyksiä viranomaisiin, jotka vastaavat meillä ulkomainonnan valvonnasta ja säätelystä.

OF NEWS 2/2016 - Digitaalisen ulkomainonnan osuus jo neljännes

Koko ajan kasvavat teknologiset mahdollisuudet ja digitaalisen tarjonnan lisääntyminen ovat siivittäneet ulkomainonnan hyvään kasvuun.

Huhtikuussa ulkomainonta kasvoi jälleen kymmenen prosenttia. Nyt lähes neljännes ulkomainonnasta on digitaalista.

Lue uutinen sekä OF News 2/2016 täältä

Ulkomainonnan kasvu jatkuu rajoituksista huolimatta

Vuonna 2015 ulkomainonta kasvoi jälleen. Osuus mainoskakusta oli 4,2 %, mikä on kaikkien aikojen korkein ulkomainonnan osuus Suomessa!

Ulkomainonnan markkinaosuus nousi viime vuonna peräti 4,2 prosenttiin, selviää TNS Gallupin Ad Intelligencen julkaisemista luvuista. Vuosi 2015 oli alalla suotuisa, sillä se oli jo kolmas perättäinen kasvun vuosi. Vuonna 2014 osuus koko mediamainonnasta oli 3,8 % ja vuonna 2013 3,5 %.

Klikkaa ja lue uutinen!